1. Lepingust taganemine enne Müüja poolset lepingu täitmist
1.1. Kui klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu täitmist lepingust taganeda, kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Müüjat kirjalikult teavitama. Teade tuleb saata e-posti aadressil hulgi@falleroon.ee või helistada numbril +372 7 420 204. E-kirjas märkige tellimuse number, millest soovite taganeda, ning lisage kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kuupäev, kontakttelefon).
1.2. Kui taganemisavaldus jõuab Müüjani pärast lepingu täitmist, toimub taganemine vastavalt peatükile „Tagastusõigus“.
1.3. Müüja tagastab tasutud summa hiljemalt 2 tööpäeva jooksul alates taganemisteate kättesaamisest.
1.4. Raha kantakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
2. Tagastusõigus
2.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus, mis algab alates kauba füüsilisest kättesaamisest kliendi või määratud kolmanda isiku poolt.
2.2. Tähelepanu: tagastusõigus ei kehti VÕS § 53 lõike 4 juhtudel.
2.3. Falleroon OÜ võib valesti tellitud kauba tagastamisel kinni pidada kuni 30% kauba maksumusest.
2.4. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalpakendis ja täiskomplektne. Kui pakend on rikutud või kaup pole täielik, võib Müüja nõuda väärtuse vähenemise tasu.
2.5. Tagastamine toimub esindusse tuues, kulleriga või Smartposti / Omniva pakiautomaadi kaudu.
2.6. Tagastuskulu kannab Klient, välja arvatud juhul, kui toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).
2.7. Tagastamisel tuleb kaup pakendada turvaliselt, vältimaks kahjustusi transpordil.
2.8. Müüja tagastab kõik tasud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul pärast tagastatud kauba kättesaamist.
2.9. Raha kantakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
2.10. Kui tagastatud kaup ei vasta punktis 2.4 toodud tingimustele, raha ei tagastata.
2.11. Tagasimakse võib toimuda alles pärast kauba kättesaamist või selle saatmist tõendavate dokumentide esitamist.
2.12. Tagastuse soovist teavitamiseks saatke e-kiri aadressile hulgi@falleroon.ee. Märkige:
- tellimuse või arve number
- tellija nimi
- tootekood
- tagastamise põhjus
- arvelduskonto ja vajadusel kontoomaniku nimi
3. Pretensioonide esitamise aeg ja garantii
3.1. E-poest müüdud toodetele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg vastavalt VÕS § 218 lg 2. Erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
3.2. Tähtaeg algab kauba üleandmise hetkest kliendile või määratud isikule.
3.3. Esimesed 6 kuud loetakse puudused ostueelseks; järgmistel kuudel peab Klient ise tõendama defekti tekkimist.
3.4. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene transpordikahjustustele pärast kauba üleandmist.
3.5. Kui tootele kehtib garantii, on see kirjas tootekirjelduses.
3.6. Garantii katab tootmis- ja materjalivead. See ei kehti:
- normaalsele kulumisele
- hooldamata jätmisele
- vale paigalduse või kasutamise tõttu tekkinud vigadele
- välistest teguritest põhjustatud kahjustustele
3.7. Varuosadele kehtib garantii ainult juhul, kui need on paigaldatud sertifitseeritud ettevõttes.
3.8. Pretensioon esitatakse kirjalikult e-posti teel hulgi@falleroon.ee. Menetluse eeldatav aeg on 14 tööpäeva.
Kui klient ei ole pakutud lahendusega rahul, võib ta pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole (Pronksi tn 12, Tallinn 10117, tel 620 1707, info@tarbijakaitseamet.ee) või maakohtusse. Reeglid: www.tarbijakaitseamet.ee